Veelgestelde Vragen

Hieronder vindt u een faq, een lijst met vaak gestelde vragen. Bent u van plan ons te contacteren met uw vraag? Neem dan gerust eerst onderstaande lijst door, want wie weet vindt u het antwoord hier beneden.


Betaling en Levertermijn

Hoe kan ik betalen?

Wij trachten steeds uw betaling zo vlot mogelijk te doen verlopen. Daarom bieden wij verschillende betaalmethoden aan. Voor uw betaling heeft U de keuze uit iDeal, Overschrijving, Kredietkaart (MasterCard, Maestro en Visa) of Bancontact/Mister Cash.

Waar vind ik de betaalpagina?

Om op de betaalpagina te geraken dient u eerst een artikel toe te voegen via de knop “toevoegen aan winkelwagen”. Daarna zult u bovenaan de pagina verder kunnen klikken op de knop “Mijn winkelwagen”. Daar volgt u alle stappen en wordt u verder geleid naar de betaalpagina.

Hoe lang duurt het tot ik mijn advies ontvang?

De leveringstijd van een advies hangt af van de periode waarin u bestelde. Doorgaans mag u rekenen op 1-2 werkdagen voor een advies. Let wel op: deze tijden zijn slechts indicatief en hangen af van de drukte in de periode waarin u bestelde.

Hoe lang duurt het tot ik mijn abonnement ontvang?

Normaal gezien bedraagt de verwerkingstermijn van een abonnement ongeveer 24 uur. Dit wilt zeggen dat u een dag na betaling al kan genieten van alle abonnementsvoordelen. De abonnementstermijn gaat vanzelfsprekend pas in vanaf de activering van uw abonnement, en niet vanaf de betaling.

 

Adviezen

In welk formaat wordt een advies geleverd?

Alle adviezen worden standaard in pdf-formaat geleverd. Om dit type bestand te openen heeft u Adobe Reader nodig. Ook de adviezen in onze database (beschikbaar voor abonnees) zijn allemaal downloadbaar in pdf-formaat.

 

Abonnement

Hoe lang is een abonnement geldig?

Voor een abonnement zijn er drie verschillende termijnen: 3, 6 en 12 maanden. Al deze abonnementen identiek op gebied van inhoud, en verschillen dus alleen in lengte. U kunt meer informatie vinden over de verschillende abonnementen op deze pagina.